UNAS – A legnépszerűbb magyar bérelhető webáruház rendszer, ami ár – érték arányban szerintünk a legjobb is

UNAS – A legnépszerűbb magyar bérelhető webáruház rendszer, ami ár – érték arányban szerintünk a legjobb is

Ha elérhető áron akarunk egy webáruházat nyitni az üzletünknek online, és nem akarunk belemenni egy drága és sok ideig tartó (részben vagy teljesen) egyedi webfejlesztésbe, akkor rendkívül jó választásnak bizonyulhat a magyar piacon elterjedt, profi UNAS webshopmotor használata.

Mivel egy elektronikus bolt indítása rengeteg komplexitást és megvalósítandó feladatot hoz magával, egy átlagos magyarországi kis- vagy középvállalkozás számára a nem-bérelhető opciók általában csak nehezen kigazdálkodhatók, továbbá egyáltalán a megtérülés – mint kezdeti célkitűzés – is rendkívül kétséges az egyedi fejlesztésű webáruházmotorok esetében.

Napjainkban számos jól működő és megbízható e-kereskedelmi rendszer közül válogathatunk, az ajánlások között valószínűleg a Shopify-val, a Wix webshopjaival, valamint a WordPress-alapú Woocommerce-szel fogunk találkozni. Bár ezek mind teljesen igazolható, valid platformok, és már mi is számos ilyennel találkoztunk működésünk alatt, ma elsősorban olyan magyarországi ügyfeleink figyelmét szeretnék felhívni egy hazai bérelhető webáruház-rendszerre, az UNAS-ra, akik a fentiekhez képest egy kiemelten robusztus, funkció- és felhasználóbarát rendszerre vágynak, valamint mindent összevetve ár-érték arányban a legjobbat keresik az itthoni piacról.

Több mint 20 év piaci tapasztalattal és közel 10.000 üzemeltetett webshoppal az UNAS Online Kft. elsősorban magyarországi vállalkozóknak kínál könnyen kezelhető, villámgyorsan elkészíthető, és elérhető árú bérelhető webáruházakat, havi- és éves díjcsomagokkal. Bár első sorban a magyarokat célozza, azért nemzetközi szinten is könnyedén megállja a helyét.

Erőforráskímélő rendszere, lépcsőzetes árazása és hozzáértő szakmai háttere jó megoldást nyújt mindenkinek, a friss online jelenlétet kialakítani kívánó, új vállalkozásoktól a komoly termékkatalógussal rendelkező nagyvállalatokig. Új webáruház esetén az UNAS a teljes folyamat lebonyolításában az ügyfelek rendelkezésére áll, a domain név lefoglalásától egészen a megfelelő kinézet kiválasztásáig és testreszabásáig.

Miért válasszuk az UNAS-t?

Felmerülhet bennünk a kérdés: a sok, szintén minőségi és megbízható, külföldi versenytárs között, miért választanánk pont az UNAS-t?

Fontos leszögeznünk, hogy az UNAS, csak azért, mert elsősorban a magyar piacot igyekszik lefedni, NEM a nagy külföldi webáruházrendszerek gyengébb, itthoni „diszkontverziója.” A rendszert 2024 végén mintegy 9.400 webshop használta, amely a teljes hazai piac körülbelül 20%-át jelenti.

Igen, ez valóban elképesztő. Eszerint 2024 végén minden ötödik webáruház, amelyekből rendeltél valamit… az bizony UNAS háttérrel működött, akkor is, ha eddig bele sem gondoltál ebbe 🙂 …

Működésünk során mi magunk is bőven dolgoztunk különböző webshop rendszerek, elsősorban Woocommerce és Shopify webáruházak kezelésével, és saját tapasztalataink alapján bátran mondhatjuk, hogy az UNAS egy kifejezetten jól kezelhető, gyors, naprakész rendszer, amely teljes mértékben megállja a helyét a külföldi versenytársakkal szemben is.

Az UNAS rendszere

A több mint 20 évnyi tapasztalatnak és folyamatos fejlesztésnek köszönhetően az UNAS egy összetett, kifejezetten funkciógazdag és választékos rendszert kínál a felhasználóknak. Az oldalak gyorsak és a látogató számára egyszerűen kezelhetőek, a webshop karbantartói egy letisztult, könnyen átlátható adminisztrációs felületen dolgozhatnak, amely mind a termékfeltöltést, mind az oldal kinézetének igazítását kellemes, egyszerű folyamattá teszi.

A termékek eladása zökkenőmentes, a termékmennyiség szerinti árazási csomagok pedig kisebb vállalkozásoknak is kedvező áron tartják a szolgáltatást. A működés megkönnyítéséért az UNAS számos más rendszerrel, alkalmazással összeköthető (pl. kiszállítás, számlázás, raktárkezelés, bankkártyás fizetés, chat-alapú ügyfélszolgálat, stb. céljából) további funkciókkal kiegészítve az egyébként amúgy is átfogó szolgáltatást. Integrációk teljes arzenálja a rendelkezésünkre áll.

Kinézet

Ahogy az sok webshop-rendszernél és egyéb online szolgáltatásnál mára egyre inkább bevett gyakorlattá válik: az UNAS webshopunk kinézetét sem a nulláról kell megépítenünk, épp ellenkezőleg, ehhez egy nagyon jól használható alapot kapunk – igény esetén – gombnyomásra telepíthető demó termékpalettával. A rendszer különböző kinézeti sablonokat kínál rendelkezésünkre, amelyek közül kiválaszthatjuk a webshopunknak leginkább megfelelőt, majd azt a továbbiakban különböző beállítások segítségével testreszabhatjuk. Ezek a sablonok jól megépített, optimalizált elemeket tartalmaznak, amelyeknek tartalmát egy egyszerű felületen állíthatjuk be saját ízlésünk szerint – átírhatjuk a címeket, szövegeket, beállíthatjuk mely termékkategóriákat hol jelenítsük meg, megváltoztathatjuk a template előre megadott színeit, szükség esetén az egyéni elemeket el is rejthetjük.

A kinézetcsaládok megtervezésekor különös figyelem kerül az optimalizálásra, az oldal gyors sebességére, a keresőbarát struktúrára, a fő webes vitális mutatókra, amelyek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy webshopunkat feljebb tornásszuk a Google keresési eredményeinek listáján.

Ha a sebességoptimalizálásra mi egyébként nem szentelünk külön figyelmet, de az UNAS rendszert választjuk, akkor helyettünk a készítők alapvetően minden jól bevált gyakorlatról gondoskodnak. Tehát amennyiben nem értünk hozzá vagy esetleg csak szimplán lusták vagyunk… ez akkor is úgynevezett „hülyebiztos” megoldást kínál számunkra úgymond „out of box”.

A sablonok széles kínálata lehetővé teszi, hogy kialakítsuk a kínálatunkhoz leginkább megfelelő kinézetet. Legyen szó díszes vagy letisztult, sokszínű vagy egyszerű kinézetről, akár hosszas leírásokkal, akár képek tömkelegével akarjuk prezentálni termékeinket, az UNAS precízen megtervezett, asztali gépen és mobilon is kiválóan működő reszponzív sablonokkal vár minket.

A cikk megírásakor kiadott legújabb ilyen kinézet a Proteus névre hallgat, és egy nagyon könnyen átlátható, letisztult képet ad, amely egyszerű, mégis elegáns díszítésben, sok körítés nélkül azonnal a lényeg, a termékek felé irányítja a látogatót.

Amennyiben azonban nem vagyunk teljesen elégedettek egyik előre elkészített kinézettel sem, vagy valami kis extrát akarunk hozzátenni, a rendszer erre is ad lehetőséget – saját kóddal jobban testreszabhatjuk a kinézetet, akár teljes landing oldalakat írhatunk meg kézzel, a sablon használt elemeit letölthetjük magunknak és manuálisan testreszabhatjuk. Ez természetesen igényel szakmai hozzáértést, azonban mi magunk is tanúsíthatjuk, hogy az UNAS, sok más rendszerrel ellentétben, itt is könnyen kezelhető és átlátható felületet biztosít, amely nem korlátozza a fejlesztőt kéréseink végrehajtásában.

Amennyiben érdekel téged a Peppino Impex Kft. esettanulmánya, mely fejlesztés eredményeképpen a saját kreatív ötleteinkkel tovább bővítettük a Proteus kinézetet, akkor olvasd el itt a részletes beszámolónkat.

Ügyfélszolgálat

Bár a piacon az UNAS-nak sok más jól működő és megbízható rendszerrel kell versenyeznie, saját tapasztalataink alapján talán leginkább a cég megközelíthetőségét, ügyfelekre való odafigyelését emelnénk ki. A webshophoz extenzív dokumentáció jár, amely valóban igyekszik minden beállításra és felmerülő problémára kitérni. Azonban, ha ezen nem igazodnánk el, vagy egy probléma mégis túljárna az eszünkön, az UNAS ügyfélszolgálata chaten, telefonon és e-mailben is elérhető (munkanapokon 8-16 óra között), hogy mindig naprakész, profi segítséget nyújtson az egyértelmű kommunikációjával.

Saját működésünk alatt ezt mi is megtapasztaltuk, a megrendelői kérések teljesítése közben több alkalommal gyors és hasznos válaszokat kaptunk az ügyfélszolgálat kollégáitól, mind egyszerűbb, működéssel kapcsolatos érdeklődésekre, mind szakmailag komolyabb fejlesztői kérdésekre.

UNAS szakértő partnerek

A jól megépített kinézeti sablonok, a keresőbarát felépítés és az ügyfélszolgálat naprakész segítsége ellenére is előfordulhatnak olyan maximalista helyzetek amikor úgy érezhetjük hogy nem kapunk meg mindent egy UNAS webshop alapjaiból.

Talán szeretnénk egy kis egyediséget a kinézetbe, amely már komoly fejlesztői munkát igényelhet, tanácsokra lehet szükségünk az eladási stratégiánkkal kapcsolatban, vagy elégedetlenek vagyunk a weboldalunkra érkező látogatók számával.

Az UNAS pontosan az ilyen kérések miatt tart fenn egy hivatalos listát, amely megbízható külső szakértők széles választékát tartalmazza, akikhez az ügyfelek nyugodtan fordulhatnak a további felmerülő egyedi igényeikkel.

Büszkén jelentjük be, hogy 2025. januárjától mi, az ABMG Kft. munkatársai is felkerültünk erre a dedikált szakértői listára, így most már hivatalosan is megbízható támogatást tudunk nyújtani az UNAS webshoppal rendelkező ügyfeleinknek.

Rólunk – ABMG Kft.

Cégünk elsősorban prezentációs weboldalak készítésével és PCC kampányok (pl.: Google Ads és Facebook hirdetések stb.) kezelésével foglalkozik, azonban számos más kapcsolódó marketingtevékenységet is vállalunk megbízóinknak. Kedvező áron vállaljuk teljesen egyedi és sablon mentén kialakított weboldalak elkészítését, a látványtervezéstől a fejlesztésen át egészen az átadásig.

Működésünk során több UNAS projekten volt szerencsénk dolgozni, és ezen a téren is ügyfeleink javára tudjuk fordítani tapasztalatainkat. Segíthetünk a kinézetek átfogó átalakításában és testreszabásában, valamint a tartalomgyártással vagy a forgalomtereléssel a már elkészült webshopokra.

Ügyfelünk, a PEPPINO-IMPEX Kft. webáruházán a Proteus sablonból kiindulva végeztünk átfogó átalakításokat, jelentősen átszabva az oldal kinézetét, bevezetve új díszítőelemeket és funkcionalitásokat – így például diavetítésként görgő ügyfélvéleményeket, valamint lapozható galériákat termékalbumokhoz és kézikönyvekhez. Erről a kiemelt projektről bővebben írtunk saját oldalunkon.

A gyogynovenykert.hu és az inkness.at UNAS webshopoknak több alkalommal forgalomtereléssel álltunk rendelkezésére, Google Ads PPC kampányok formájában. Az ilyenfajta szolgáltatás természetesen magában is hozhat be új ügyfeleket, akik a hirdetésekre kattintanak, azonban legalább ilyen fontos maga az általa generált forgalom is. Hiszen, ha nem is feltétlenül születik megrendelés egy hirdetés lekattintásából, a látogató ugyanúgy feljön az oldalunkra, időt tölt ott, ideális esetben böngészi egy ideig, és ezután talán rendel valamit.

Ezek mind számítani fognak a Google saját keresési méréseiben, és egy látogatott, élő oldal sokkal könnyebben fog feljebb jutni az organikus találatok listáján. Az ilyenfajta hirdetések ezért kiváltképpen kisebb, tömített piacon versengő, frissen létrejövő oldalaknak lehetnek hasznára, hogy megadják az induláshoz szükséges kezdő löketet – bár amúgy is jól teljesítő, stabil jelenléttel rendelkező ügyfeleinket is plusz eladáshoz és forgalomhoz juttathatják.

Szívesen reklámoznánk itt tovább saját munkánkat, fontosnak érezzük azonban továbbra is kiemelni, hogy az UNAS önmagában is egy jól felépített rendszer, és, extra igények híján, akár kimondott szakértelem nélkül is teljesen korrekt megoldásokat kínál. Az autosgyerekules.hu, a shop-abakusz.eu és még néhány tucat oldal a mi ajánlásunkra költözött egyedi fejlesztésű oldalról UNAS webshopra, és kifejezett webfejlesztői tudás nélkül önállóan is sikeresen működik a rendszer által nyújtott sablonkinézeteken.

Amennyiben webáruház indításán gondolkodsz, akkor mindenképpen jószívvel szeretnénk figyelmedbe ajánlani az UNAS-t. Ne vesd el csak azért, mert már többet hallottál a nemzetközi márkákról.

Ez egy nagyon-nagyon jól bevált, folyamatos fejlesztés alatt álló, stabil, erős és nagymúltú platform, ami mindenképpen megérdemli a figyelmet. Amennyiben pedig úgy érzed, online jelenlétednek szüksége van még egy kis extrára, kattints a kék gombra és vedd fel velünk a kapcsolatot.

Találkozzunk személyesen vagy online! ABMG
Oldalsáv

Segíthetünk?

Állunk rendelkezésedre, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot

Pin It on Pinterest

Share This