Milyen információkra van szükség egy új weblap elindításához? Szükséges inputok egy egyedi weboldal létrehozásakor

Milyen információkra van szükség egy új weblap elindításához? Szükséges inputok egy egyedi weboldal létrehozásakor

Napjainkra a világhálón történő hirdetések futtatása lett a leggyorsabb módja az új érdeklődők megszerzésének. Ha jól csináljuk, akkor nem csak a leggyorsabb; de általában a legolcsóbb formája is ez. Nem véletlen, hogy mára szinte mindenki szeretne valamilyen módon részesülni az internet előnyeiből.

Az ingyenes, online cégprofilodat és a közösségi média oldaladat – kellő szorgalommal, önképzéssel és odafigyeléssel – autodidakta módon magad abszolválhatod. Az eggyel komolyabb online marketingeszköz, azaz a weboldal létrehozásához viszont már érdemes lehet szakértőhöz fordulnod.

Egy jól képzett online marketing menedzser ugyanis – az előzetes tapasztalatainak köszönhetően – körülbelül már tudja, hogy mi az, ami a neten – az adott szituációban, várhatóan – működik; és mi az, amivel biztosan felesleges lenne próbálkoznod.

Ez nem azt jelenti, hogy a weboldalad elkészítésében te nem vehetsz részt. Csupán azt, hogy a hatékonyság jegyében irányított lesz a weblapkészítési folyamat, hogy az elindulását követően a lehető legprofitábilisabb módon lássa el a feladatát.

Ebben a blogbejegyzésben kizárólag egy bemutatkozó weboldal létrehozásához szükséges információkkal foglalkozunk. Tehát a készítendő honlapunk fő célja, az offline már működő vállalkozásunk online bemutatása lesz a lehetséges új érdeklődőink számára.

Név / domain / aldomain meghatározása

Minden vállalkozás – online szintúgy – saját megnevezéssel indul el. A weben ez lehet ugyanaz mint a hétköznapokban, de startolhatunk független becenévvel egyaránt 🙂 ! (Olyan magyar üzletnek, amelynek a célcsoportja szintúgy Magyarországon található és nem tervez többnyelvű weboldalt, mindenképpen a .hu domain végződés javasolt.)

Arculati irányelvek

Domináns színek kiválasztása

(Maximum 3-4 javasolt. További színek legfeljebb árnyalatként.) Sose feledkezzünk meg a helyes kontrasztosságról, a legjobb; ha akadálymentesített színkombinációt alkalmazunk.

Betűtípusok kijelölése

Határozzuk meg a használni kívánt tipográfiát. Mindig figyeljünk a megfelelő olvashatóságra.

Létező grafikai elemek átküldése

Embléma, logó; egyéb meglévő vagy új arculati elemek, mint például névjegykártya, szórólap, prospektus stb. (Ha nem rendelkezünk ezekkel, akkor legalább a logót – a hozzá tartozó emblémával – szükséges egy-egy újonnan készülő weboldalhoz megcsináltatni.)

Kiemelt képek összegyűjtése

A brandhez tartozó saját kezűleg vagy fotógráfus által készített fényképek illetve stockfotók.

TIPP: Ne feledd, hogy a „NETRO – A bérelhető weboldal” munkatársai, azaz az abmg.hu csapata, bármelyik részfeladatban örömmel áll a rendelkezésedre!

Szöveges tartalmak

Szlogen megalkotása

Üzenet, mely önállóan segíti a vállalkozásunk beazonosítását. (Fontos, hogy egyedi és frappáns legyen; ne keverjenek össze miatta bennünket másik céggel.)

Bemutatkozó szöveg megírása

5-15 mondatban írjuk le, hogy kik vagyunk és pontosan mivel foglalkozunk. (A jó intro feltétlenül tartalmazza a vállalkozás aktuális küldetését és vizionalizálja a jövőképét is.)

Kapcsolattartói adatok összegyűjtése
  • név
  • telefon
  • e-mail cím
  • adószám
  • bankszámlaszám
  • stb.
Kiegészítő kapcsolati információk csatolása

Intézményesített vállalkozás esetén további adatokkal célszerű bővítenünk az elérhetőségeinket.

  • nyitva tartási idő
  • cím
  • megközelítés
  • parkolási lehetőségek
  • gps koordináták
  • térkép
  • utcakép
  • stb.
Szolgáltatásokkal és / vagy termékekkel kapcsolatos tudnivalók akkumulálása

Minden olyan adat, amit nyilvánvalóan érdemes az érdeklődőinkkel megosztani annak érdekében, hogy ügyfelekké konvertáljuk őket az ajánlatkérési folyamat (lead) végére 😉 !

Erősségek determinálása

Szempontok, melyekben vállalkozásunk abszolút kiemelkedő a konkurensekhez képest.

Referenciák és partnerek listájának publikálása

Bizalmat szavazhat a látogatóknak, ha korábban elkészített munkákat, valamint létező együttműködő partnereket tudunk a weboldalunkon, a digitális térben feltüntetni. Még jobb, ha igazi ügyfélvéleményeket szintúgy csatolunk a korábbi megrendelőinkhez.

Gyakran ismételt kérdések kidolgozása

Rengeteg időt megspórolhatunk magunknak és látogatóinknak egyaránt, ha előre feltöltjük a gyakran felmerülő kérdéseket a hozzájuk tartozó válaszokkal.

Az oldal jogi megfeleltetése

A bemutatkozó honlapokhoz a magyarországi és az európai jogszabályoknak megfelelően impresszumot és adatvédelmi tájékoztatót is kell tartalmazniuk. A legjobb ha ezt egy adatvédelmi szakértő vagy jogász készíti el, de számos ingyenes és fizetős integráció közül ugyancsak választhatsz ma már…

Ami még szóba jöhet…

Kis túlzással a végtelenségig folytatható az a lista, ami egy weboldalon közzé tehető információk tárát tartalmazza. További magyarázat nélkül kétségkívül érdemes lehet még közzétenni a meglévő tanúsítványainkat, okleveleinket vagy egy imázsfilmet a vállalkozásunkról illetve a rólunk megjelent PR cikkeket, stb.

Végeztél az anyagok összeállításával?

Küldd el nekünk és mi örömmel elindítjuk az új weboldaladat! Jól hangzik? Kattints a kék gombra és foglalj egy időpontot most 🙂 !

Találkozzunk személyesen vagy online! ABMG
Oldalsáv

Hasonló bejegyzések

Online marketing tippek, trükkök és integrációk...

Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!

Összes cikk

Segíthetünk?

Állunk rendelkezésedre, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot

Pin It on Pinterest

Share This