Fontos tájékoztatás egyedi weboldalak garanciájával kapcsolatban

Fontos tájékoztatás egyedi weboldalak garanciájával kapcsolatban

Tisztelt Ügyfelünk!

Egy újabb sikeres évet tudhatunk magunk mögött.

Legalábbis, ami az egyedi honlapodat illeti; egészen biztosan. Az elmúlt egy évben mi ugyanis – további díjak fizetése nélkül – folyamatosan felügyeltük, frissítettük; szükség esetén javítottuk a weboldaladon keletkező hibákat. (Hisz sajnos; ami elromolhat, az előbb-utóbb el is romlik…)

Az év közben felmerülő észrevételeidre igyekeztünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni és az új fejlesztési igényeidet – megrendelés esetén – pedig mindig a supporton kívül lévő ügyfelek ügyei elé helyeztük. Mindez együtt biztosította azt, hogy a weboldalad szinte kimaradás nélkül, az elvárásaidnak megfelelően tudjon működni és a látogatók azt valamilyen úton – módon megtalálják.

A rendelkezésre álló statisztika alapján azt gondoljuk, hogy a weblapod hozott számodra néhány új, potenciális érdeklődőt. (Aztán, hogy belőlük ügyfél lett-e? Az már persze ezután inkább rajtad és a jelentkezőkön múlt 🙂 …)

Ezúton köszönjük neked újra, hogy az üzemeltetéssel hozzájárulhattunk a közös sikerünkhöz: Az eredményes oldalad ugyanis új ügyfeleket konvertálhat mindannyiunk számára. Hiszen egy eredményes honlapot az ember büszkén felvállal, feltünteti annak URL címét a reklámjaiban és igyekszik minél több látogatót arra terelni, hogy minél jobban megismerjék működő vállalkozását.

Miközben együtt igyekeztünk és igyekszünk a mai napig a vállalkozásodat minél több emberrel megismertetni; természetes, hogy néhányan – a te honlapod által (hisz rajta a „kézjegyünk”) – bennünket is megtalálnak a marketingszolgáltatásokkal kapcsolatban és emiatt mi ugyanígy hálával tartozunk neked.

Köszönjük!

Most azonban újabb mérföldkőhöz érkeztünk.

Neked pedig döntened kell arról, hogy a jövőben fontos-e számodra?

  • az életszerű rendelkezésre állásunk és a naprakész reakciónk
  • az oldalad meghibásodás esetén történő ingyenes helyreállítása
  • a weboldalad szüntelen, zökkenőmentes működése és üzemeltetése

azaz igényt tartasz-e a support rendszerben található szolgáltatásokra?

Mi az a support rendszer?

A support, szó szerint támogatást, segítséget, üzemeltetést és felügyeletet jelent. Support rendszert napjainkban vállalkozások ezrei használnak már. Az ő stratégiájukhoz hasonlóan alkalmazzuk ezt mi is.

A rendszerben való részvétel nem kötelező, csak ajánlott!

Hogyan működik?

A szisztéma tagjai egy jelképes, havi (4.850 ft + ÁFA  / hó) vagy éves díjért (38.520 ft + ÁFA / év) cserébe, számos előnyben részesülnek azokkal szemben, akik nem tagjai a rendszernek. A support díja fedezi a támogatást; beleértve a weboldalak frissítéseit, hibajavításait, váratlan leállásainak helyreállítását, a szükséges licenszdíjakat és az ügyfélszolgálatot – életszerű, naprakész kapcsolattartást.

Vagy leegyszerűsítve, ha így érthetőbb: a supportban résztvevő ügyfelek weboldalainak működésére vállalunk garanciát, az azon kívül esőkre viszont nem! „Előbbieknek – ügyfélszolgálati időben – felvesszük a telefont; vagy ha ez nem kivitelezhető, akkor a lehető legrövidebb időn belül visszahívjuk őket.” Kiemelten fontosak számunkra, elsőbbséget élveznek. (Továbbá jelentősen kedvezőbb rezsi óradíjak érvényesek a támogatáson belüli ügyfeleink kéréseire, megbízásaira mint az azon kívül lévőkre. Rezsi óradíj táblázat itt >>)

Milyen elemeket tartalmaz?

A support rendszer a csomagban – már további díjak fizetése nélkül – a következő dolgokat tartalmazza:

  • Garancia a működésre
  • Telefonos ügyfélszolgálat (H.-P.: 8:00 – 16:00)
  • Személyes ügyfélszolgálat (Irodánkban, előre egyeztetett időpontban lehetséges: 9400 Sopron, Szentlélek u. 1. – Fszt. 2. | Nyilvános bejárat az Ikvahíd utca felől, ha pedig hátul jönnél, akkor 2-es kapucsengő.)
  • NONSTOP hibabejelentés (E-mailben: info@ab-marketing.hu 0-24 hétvégén és ünnepnapokon is; probléma kezelése a lehetőségek szerint leghamarabb…)
  • Maximum 48 órán belüli hibajavítás (frissítésekből adódó problémák esetén)
  • Maximum 72 órán belüli helyreállítás (leállt vagy feltört weboldal esetén)
  • Időszakos biztonsági mentés (Évi 2 db a csomagban)
  • WORDPRESS | Core / Sablon / Bővítmény frissítés
  • Fizetős sablonok, bővítmények és egyéb kapcsolódó feliratkozások megújítása
  • Stock licenszdíjak hosszabbítása
  • Weboldal felügyelet – monitoring (UptimeRobot)
  • Levelezés felügyelet
  • SSL tanúsítvány beállítás és felügyelet
  • Alap spamszűrés (captcha config)
  • Adminisztrációs felület oktatása (korlátlan óraszám)
  • Évi 1x (opcionálisan) fejlesztési javaslatok (írásos, e-mail formájában)
  • Évi 1x marketing-tanácsadás (igény esetén: közös ötletelés személyesen vagy telefonon)
  • Korlátlan ingyenes konzultáció, időpontfoglalás itt >>
  • AKCIÓS Google Ads kampány beállítás | igény esetén: 35.000 ft-tól (1 hónap utógondozással)
  • AKCIÓS Facebook Ads kampány beállítás | igény esetén: 50.000 ft-tól (1 hónap utógondozással)
  • Soron kívüli extra értesítés (igény esetén) egy-egy új trendről / lehetőségről (opcionális)

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  • Egy szolgáltatás kapcsán létrehozott termék; önmagában még nem tartalmazza annak egész életen át történő „gondozását”, igaz?
    • Gondoljunk csak bele; ha megrendelünk egy csodaszép kertet egy kertépítőtől, akkor az elkészítést követően ő sem fog folyamatosan és díjmentesen visszatérni hozzánk, hogy lenyírja az időközben megnőtt füvet.
    • De ha netán megbízunk egy fordítóirodát a honlapunk szövegeinek idegen nyelvűre történő fordításával, és később változtatunk az eredeti szövegen vagy új tartalmakat töltünk fel; akkor további díjak fizetése nélkül ő sem fogja a változtatásokat számunkra aktualizálni.
    • Egy különleges akvárium elkészítésének megrendelése, önmagában még nem fogja tartalmazni ennek későbbi tisztítását – gondozását stb.
  • Miért van szükség Support rendszerre?
    A folyamatosan bővülő ügyfélkörünk miatt már nem jön ki az időnkből, hogy mindenkivel („örökre”) ingyen és megfelelően tudjunk foglalkozni. Szükség van egy szegmentációra és vele együtt egy átalányra, hogy a kiemelt ügyfelek zökkenőmentesen és szakadatlanul minőségi szolgáltatást kapjanak. Továbbá ezzel – a jövőben maradéktalanul – tisztázva van az adott projekttel, weboldallal kapcsolatos felelősség kérdése is.
  • Miért kell a weboldalamat frissíteni?
    Ez nagyjából annyira triviális kérdésnek tűnik, mintha azt kérdeznéd; hogy miért kell az autómat időnként szervizelni?

    De, hogy a kérdésre is válaszoljak:
    1. Kiberbiztonsági szempontból; azért szükséges a frissítéseket elvégezni, hogy az interneten lévő robotok, kártevő szoftverek (az elavultság miatt keletkező problémákat kihasználva) ne tudják az oldaladat feltörni és azt működésképtelenné tenni.
    2. Marketing miatt; hogy a honlapon található információk pontosak legyenek; annak tartalma kövesse a vállalkozásodban bekövetkezett változásokat, ezáltal valós képet fessen rólad online.
    3. … hogy ne maradj le; a trendek a való életben és online, a virtuális világban is folyamatosan változnak … idő közben új megoldások, lehetőségek jelennek meg; melyek értelemszerűen nem lettek mind beépítve az évekkel ezelőtt átadott weboldaladba… (Vagy mert még nem léteztek; vagy mert akkor nem tartottál rájuk igényt.) De nem szabad csüggedni; hisz számos új lehetőség utólag is integrálható. Ezekről a lehetőségekről mi rendre tájékoztatunk téged. (A többiről viszont te döntesz 🙂 ! ) Fontos az aktuális trend követése, hogy a konkurenciához képest ne maradjunk le!
  • Mennyibe kerül a support rendszerben történő részvétel?
    Éves díjfizetés esetén nettó 38.520 ft / év azaz nettó 3.210 ft / hó. Havi díjfizetés esetén nettó 4.850 ft / hó.
  • Meddig tart a szolgáltatás?
    Éves díjfizetés esetén: a tárgyév szeptember 1-től a következő év szeptember 1-ig leszel jogosult a támogatásra. (A tavaszi díjfordulósoknak a tárgyév március 1-től a következő év március 1-ig.) A megjelölt időszakról készpénzes vagy átutalásos számlát kapsz. Havi díjfizetés esetén az adott hónap első napjától az utolsó napjáig tart.
  • Tartalmaz-e adatfeltöltést, grafikai tervezést vagy webfejlesztést a support?
    Nem! A támogatás kizárólag az üzemeltetéshez szorosan kapcsolódó feladatokat tartalmazza. Az új igények és az ötletek a támogatáson belüli kedvező rezsi óradíjak mentén ütemezve igényelhetők. Rezsi óradíj táblázat itt >>
  • Mi van akkor, ha több weboldalt is csináltattam?
    Díjazzuk a hűségedet, ezért, ha neked több weboldalad is van nálunk, akkor éves díjfizetéssel a support ára honlaponként nettó 30.000 ft-ra csökken a mennyiségi kedvezmény miatt.
  • Muszáj kérni a supportot?
    A válasz: NEM! A támogatást nem muszáj igényelni, csak erősen ajánlott. A supporttal nem rendelkező weboldalak is elműködhetnek további 1-2 éven keresztül is, de azok zökkenőmentes működésére a részünkről a jövőben nincsen további garancia. Nem biztosítunk ingyenes helyreállítást, sem ingyenes hibajavítást; továbbá a felmerülő kéréseket (helyreállítás, hibajavítás, fejlesztési igény) csak a supportban résztvevő ügyfelek kérései után tudjuk teljesíteni. (Továbbá sem az integrációk, sem a stock assetek lejárt licenszét nem tudjuk és nem is fogjuk díjmentesen megújítani, valamint kizárólag a jóval kedvezőtlenebb rezsi óradíjak mentén fogunk tudni segíteni. Rezsi óradíj táblázat itt >>)
  • Ki az, aki ingyenes supportban részesül?
    Minden újonnan elkészített weboldalhoz (vagy a közelmúltban teljesen megújított oldalhoz) 1 év ingyen támogatást nyújtunk. Tehát, ha a te honlapod nincsen még 1 éves, akkor a support rendszer bevezetése rád és honlapodra csak 1 év múlva lesz érvényes. (Ha a weboldalad átadása a fordulóhoz képest törthónapokat is tartalmaz, akkor az indulási évben azokat is ajándékba díjmentesen megkapod.)
  • Csatlakozhatok-e később is a support rendszerhez?
    Igen; csatlakozhatsz, de a későbbi csatlakozás esetén a tört hónapokat már nem vesszük figyelembe.
  • Van egy programozó ismerősöm a családban, elvégezheti-e ő a supportot?
    Igen, lehetőség van külső programozó és / vagy családtag bevonására is. Ebben az esetben először meg kell vásárolni a weboldal „szellemi tulajdonjogát”, (fizetni kell egy úgynevezett fájdalomdíjat) majd írásos nyilatkozattal meg kell jelölni a supportot végző új magánszemélyt és / vagy vállalkozást. A támogatást (beleértve a garanciát és az ügyfélszolgálatot) innentől kezdve a megjelölt illető és / vagy vállalkozás fogja nyújtani számodra és vele együtt a honlapodra.
  • Értek a weboldalakhoz, úgy gondolom, hogy a saját supportom leszek. Lehetséges ez?
    Igen, erre is van lehetőség. Az előző kérdéshez hasonlóan először meg kell fizetni a fájdalomdíjat, majd írásos nyilatkozattal meg kell erősíteni, hogy saját magad támogatója leszel. A támogatást (beleértve a garanciát és az ügyfélszolgálatot) innentől kezdve saját magad végzed önállóan.
  • Mennyibe kerül a weboldal „elhurcolásának fájdalomdíja”?
    Az általunk készített honlap máshol és / vagy más által történő további üzemeltetése egyszeri nettó 30.000 ft-ba kerül.
  • Más által készített weboldal támogatását vállaljátok-e?
    Igen és nem. Igen, de csakis kizárólag addig, amíg előkészítjük egy új, általunk készített weblap fejlesztését. Az ilyen módon támogatási rendszerünkbe felvett, idegen helyről beszállított honlapokat legfeljebb 1 évig vagyunk hajlandók üzemeltetni.
  • Van-e olyan oldal, ügylet, megoldás, amit nem; vagy csak egyedi méltányosság mentén üzemeltettek tovább?
    Az interneten az idő múlása – a mai felgyorsult világunkban – extrém módon érzékelhető. Egyes megoldások hamar elavultá válhatnak még akkor is, ha az elkészítésének időpontjában a tökéletességre törekedtünk. Minden, 10 évnél régebben átadott weboldalunk további üzemeltetését csak egyedi elbírálás mentén tudjuk vállalni. Ezekre az esetekre nem érvényesíthető az aktuális csomagajánlatunk és a kedvező rezsi óradíjak sem. Rezsi óradíj táblázat itt >>

TOVÁBBI HÉTKÖZNAPI PÉLDÁK SUPPORT RENDSZERRE

Azért, hogy az általunk leírt dolgok még érthetőbbek legyenek; vegyünk most néhány példát a hétköznapi életből, ahol a „support rendszert” ehhez hasonlóan érvényesítik.

  1. Autószerelő: Neked nem kötelező olajat cserélned, nem kötelező időszakos szervizekre járnod, azonban ennek elmulasztásával némán ugyan, de beleegyezel az autód lehetséges meghibásodásába. (Garanciális autók esetében például, a kötelezően elmulasztott szervizek miatt a garancia sem érvényesíthető.)
  2. CASCO (és egyéb biztosítások): Talán ez az egyik legtöbbet vitatott téma. (Amíg nincs baj, addig csak kidobott pénz.) Én drága autókhoz azért javasolnám. Nekem is van 2 cascom is (pedig csak 1 drága autóm van). Az általunk nyújtott support rendszer, mint a CASCO! Eredményes, profitot termelő és / vagy „luxushonlapokhoz” erősen ajánljuk!

Másképp fogalmazva: Azoknak ajánljuk, akik honlapjukat sikeresnek / értékesnek tekintik! Akik tudják; hogy a weboldal szinte folyamatosan új érdeklődőket konvertál számukra… és nem engedhetnek egy-egy rövidebb-hosszabb leállást…

  1. Hűtés– / Fűtésszerelő: A gázkazánok, klímák, kandallók időszakos átvizsgálása sem előírás, csak ajánlott a megfelelő működés érdekében. (Amikor leégett, felrobbant, akkor általában már késő.)
  2. Orvos: Nem szükséges sem orvoshoz, sem szűrővizsgálatokra járni, de így általában nehezebb a már meglévő bajt helyreállítani.
  3. Egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos előfizetések: Bármilyen egyéb előfizetés esetén egy ehhez hasonló „support rendszer” részévé válunk.

DOMAIN ÉS WEBTÁRHELY

2021-ig szándékosan nem foglalkoztunk domainek regisztrációjával és hostinggal, így ezek térítése a support rendszeren kívül eső követelések. Minden ügyfelünket direkt, a szolgáltatóval összekapcsolva regisztráltunk. (Pl.: Forpsi.hu, Ezit.hu, Mhosting.hu, Sybell.hu stb.) Ezen díjak folyamatos kiegyenlítése szintén elengedhetetlen a weboldal működését illetően.

A tárhely okozta kimaradásokra nem tudunk garanciát vállalni, de a support rendszer keretein belül kötelesek vagyunk a folyamatos működtetés biztosítására és az oldal – meghibásodás esetén történő – helyreállítására. Amennyiben a kimaradás a 3. fél miatt áll fent (Pl.: Forpsi.hu, Ezit.hu, Mhosting.hu, Sybell.hu stb.), akkor mi – a kérésedre – helyetted kézbe vesszük az irányítást és intézzük – olyan gyorsan ahogyan csak lehet – a tennivalókat a szolgáltatóval! (A monitoring – UptimeRobot – szolgáltatásunk miatt [szintén a support rendszer része]; a legtöbb esetben neked ezt egyébként kérned sem kell; mi ugyanis – amint észrevesszük – automatikusan intézzük helyetted.)

Ha a weboldalad valami miatt nem működik helyesen az adott szolgáltatónál, vagy azt idő közben – a fejlődés miatt – már kinőtte (első sorban webáruházaknál, ingatlannyilvántartó szoftvereknél és egyéb komplex oldalaknál jellemző), akkor mi ennek okáról mindig írásban figyelmeztetünk téged. (Neked ennek ellenére jogod van az oldalad régi helyén történő további üzemeltetéséhez, annak figyelembe vételével, hogy a terhelések miatt bekövetkező átmeneti kimaradásokra már nem vállalunk garanciát.)

“Ha észreveszed, hogy döglött lovon ülsz, akkor szállj le róla!”

A támogatás díja egy szimpla befektetés azoknak, akiknek további terveik vannak az online működő weboldalaikkal.

Mi pedig lelkesen velük akarunk foglalkozni.

Rájuk szeretnénk még több minőségi „marketingidőt” szánni. Az ő kéréseiket szeretnénk teljesíteni.

Bízunk benne, hogy a fentiek ismeretében te is el fogod tudni dönteni, hogy a továbbiakban velünk együtt szeretnél-e tovább haladni az úton,- avagy sem!?

Ha valami még most sem teljesen világos, vagy kérdésed maradt; akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén.

Köszönjük nektek még egyszer; hogy bennünket választottatok, hisz nélkületek a mi tevékenységünk értelmét veszítené…

Meglévő és új ügyfeleink természetesen a jövőben is fontosak számunkra; ezért arra kérünk benneteket, hogy az ismertetett feltételek szerint nyilatkozzatok a support rendszerben való részvételről.

Akár velünk együtt; vagy nélkülünk tervezitek a jövőt, vállalkozásaitokhoz sok sikert kívánunk!

Kapcsolódó bejegyzés: A weboldal készítés a honlap üzemeltetés és a weblap karbantartás elkerülhetetlen költségei

FONTOS MEGJEGYZÉS: A nyilatkozatot nem tevők automatikus besorolása *

* Ha legalább 3 különböző megkeresési formát (e-mail, telefon, levél) követően sem teszel nyilatkozatot, akkor a weboldaladat automatikusan a support rendszeren kívül eső ügyletek közé soroljuk, mely szerint 2024. március 1-től nem felelünk többé annak zökkenőmentes működéséért.

Ezt a levelet, az új GDPR jogszabályoknak megfelelően, az ügyfelemet érintő változások értelmében, direkt módon e-mailben küldtem ki. A „nyilatkozatot nem tevők automatikus besorolása miatt” még legfeljebb további 2 alkalommal fogom az ügyfelemet valamilyen módon felkeresni.

Az adatkezelés céljáról és módjáról bővebben ezen az oldalon lehet tájékozódni: https://abmg.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ | Tel.: +36 99 789 758 | Mobil: +36 20 237 7495 | E-mail: info@ab-marketing.hu

Az adatok kezelője: Báthori Mátyás Gábor e. v. kisadózó, (továbbiakban ABMG / Always Better Marketing).
Székhely/postázási cím: 9423 Ágfalva, Kosbor u. 21. | Adószám: 66671426-1-28 | Nyilvántartási szám: 37430680 (További információk: https://www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/)

Találkozzunk személyesen vagy online! ABMG
Oldalsáv

Hasonló bejegyzések

Online marketing tippek, trükkök és integrációk...

Tervezd te is tudatosan a digitális jelenléted!

Összes cikk

Segíthetünk?

Állunk rendelkezésedre, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot

Pin It on Pinterest

Share This